Szczegóły oferty dostępne w placówkach NOTUS Finanse S.A. Informujemy, że ostateczny kształt oferty kredytowej jest wyłączną decyzją banku, opartą na analizie indywidualnej sytuacji Klienta, dlatego też zaproponowana Klientowi wartość kredytu oraz wysokość raty mogą się różnić od obliczeń dokonanych w oddziale NOTUS Finanse S.A. W ocenie zdolności kredytowej bank bierze pod uwagę m.in. dochód wnioskodawcy i stan spłaty jego dotychczasowych zobowiązań.
NOTUS Finanse S.A. informuje, że nie świadczy usług doradczych w rozumieniu art. 4 pkt 26 ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami (Dz. U. z 2017 r., poz. 819).
NOTUS Finanse S.A. jest wynagradzany za usługę pośrednictwa kredytowego na rzecz klienta przez danego kredytodawcę na zasadach i warunkach określonych w przedstawionym zindywidualizowanym formularzu informacyjnym dotyczącym danych warunków kredytu hipotecznego. Wysokość prowizji oraz innych wynagrodzeń w formie pieniężnej lub innych korzyściach finansowych przekazywanych przez kredytodawcę jest liczona jako iloczyn kwoty kredytu i procentowej stawki zależnej od:
- oferty banku/umowy z bankiem lub
- stawki zapłaconej przez konsumenta prowizji za udzielenie kredytu lub wysokości składki ubezpieczenia oferowanego wraz z kredytem lub
- wartości udzielonych kredytów przez danego kredytodawcę za pośrednictwem NOTUS Finanse S.A.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji w NOTUS Finanse S.A., który jest dostępny w siedzibie NOTUS Finanse S.A. oraz każdej jego placówce, a także dostępny jest na stronie internetowej www.notus.pl. Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób:
- w dowolnej Placówce NOTUS Finanse w godzinach jej pracy, w osobistym kontakcie z Pracownikiem NOTUS Finanse (adresy Placówek dostępne pod adresem: www.notus.pl),
- przesyłając list na adres NOTUS Finanse S.A., ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa,
- dzwoniąc pod numery telefonów Infolinii:
- dla dzwoniących z kraju: 801 808 808
- o dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: +48 667 808 808, dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów stacjonarnych i komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci.
- poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres reklamacje@notus.pl.